מידע על הפרויקט לקידום אתרים בגוגל

פרויקט קידום אתרים מיועד למפעילי אתרים ממגזר פרטי ועסקי ללא קשר לתחום פעילותך.

חשוב לנו שאתרך יהיה ישות עצמאית ולא יבוסס על שירותים חינמיים המוצעים כיום ברשת האינטרנט כולל גישה לקובצי אתרך באמצעות FTP.

קיום תנאי זה חשוב לנו לטובת השגת תוצאות טובות יותר במנועי חיפוש.

חלק גדול של פעולות מהלך קידום, קשור לביצוע פעולות באתר – שינויים בקוד מקור, שינויים בזרימת נתונים באתר, הוספת תגים מיוחדים ועוד.

אחד הפרמטרים החשובים לנו בעת העבודה, היא בחינת מיקומי אתרך בתוצאות חיפוש, לכן הטמעת קוד גוגל אנליטיקס באתרך היא אחת מתנאי קבלת אתר לעבודה.

בנוסף, באתר המקודם יוטמעו ע"י מפעיליו שתי הפניות טקסט לאתר הפרויקט ואתר נוסף בתחום שיווק באינטרנט וזאת במטרה לחשוף הפרויקט ומפעיליו לעיניי קהל רחב ככל הניתן.

שקיפות מלאה לגולשי אתר הפרויקט שלנו, זהו אחד מאבני הייסוד של הפרויקט, לכן כל המידע שקשור לתהליך הקידום האורגני בגוגל (SEO) יהיה חשוף לגולשי אתר הפרויקט.

בין הנתונים הנגישים ניתן לציין את:

  1. המלצות שלנו לביצוע לטובת הקידום
  2. התנגדויות לקוח לביצוע אחד או יותר מהמלצות
  3. רשימת מילות מפתח וביטויים
  4. מיקומים של האתר לפני תחילת פעילות ובמהלכו
  5. מספר פניות לאתר לפני תחילת הפעילות ובמהלכו
  6. מספר גולשים לפני תחילת הפעילות ובמהלכו
  7. וכל מידע נוסף הקשור לתהליך הקידום של אתרך

אין ספק שלקוחות המזמינים שרותי קידום אתרים אורגני בתשלום, מקבלים מלוא תשומת לב ושעות עבודה רבות של אנשי מקצוע ומקדמי אתרים מן השורה הראשונה ופרויקט שלנו לא יחליף את השרות המוצע כיום בשוק ע"י חברות קידום אתרים רבות.

עם זאת, כל האחריות מוטלת על הלקוח ובמידה ויבצע כל ההנחיות בצורה מלאה ללא יוצא מן הכלל, ניתן יהיה לראות שיפור כמשווים נתונים שלפני התהליך ובמהלכו.